Nå er handlelista skrevet og ellers har jeg bare slappet av.

 

 

 

Sånn nå er det blitt sene kvelden her og jammen er det søndagskveld, så jeg har skrevet handleliste den er regnet over og det går akkurat under budsjettet denne uken også. Sånn at jeg kan gå en tur til i butikken i løpet av uken hvis jeg mangler noe senere i uka, for det kan jo skje har da skjedd noen ganger før.

 

Ellers så har jeg bare slappet av å tatt livet med ro, fikk beskjed på legevakta i går at jeg måtte ta det litt med ro. Og det har jeg tatt bokstavelig etter at jeg gikk morgenturen i dag så har jeg nesten ikke gjort noen verdens ting, deilig å ha noen slike dager også som man ikke behøver å gjøre annet enn å lage seg mat å ellers bare slappe av.

 

Nå sitter jeg bare her på ræva og ser på tv fram til jeg skal legge meg, skal tidlig opp og ut å handle i morgen så jeg blir ferdig med det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ankelen trenger tid og ro til å bli bedre. Da skal du ikke gå milevis og unngå fall. TV kan man jo bli søkk lei av når man skal være uvirksom. Jeg skal ikke handle mat i dag, skal til sentrum i morgen er planen. Mannen har time halv ti, og da er ikke butikkene åpne og lite folk. Jeg tenkte å ta noen bilder mens jeg venter. Når butikkene har åpna må jeg finne en pensel, sånn som dere malere bruker. Skal pensle på antiskli under de tova tøflene. Det er bare det jeg skal ha og så mat da. Nå skal jeg ut å ta opp potet, for det regner ikke før i kveld i følge yr. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg holde meg i ro det går jo ikke, det er jeg for rastløs til. Må ut å gå tur men ikke så lange som jeg pleier, skal også la det være å falle haha med den skrotten min så er det litt vanskelig. Nei da tv er så mangt og det går jo mye sport om dagen, å så går jo godmorgen Norge igjen å det er deilig for da er det noe å se på.

        Lykke til til din mann som har time i morgen, og du skal ta noen bilder og kjøpe deg pensel og ellers handle inn litt.

        Håper det ikke ble regn før du fikk tatt opp potetene dine.

        Ønsker deg en god kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg