Nå er handlelista klar, på tide å finne senga snart da.

 

 

 

Ja nå er jeg ferdig med å gå igjennom skapet og funnet ut hva jeg trenger å handle inn, handlelista er gjort klar og sånn ca funnet ut hvor mye det vil koste. Så da kan jeg vel si at alt er klappet og klart til handleturen i morgen tidlig, å da kaller jeg meg ferdig med det da står det bare igjen å gå i butikken slik at jeg er ferdig med å alt i hus da er jeg ferdig.

 

Jeg føler meg ikke ferdig før jeg har vært i butikken, for det er ett sted jeg faktisk ikke syntes det er noe fint eller greit å være. Men med liste å følger den slavisk så tar det ikke lang tid, og så går jeg så tidlig på morgenen så det ikke er så mye folk der. Grunnen til det er at jeg hater å stå i kø, selv uten corona men har blitt verre med det etter at det viruset entret landet.

 

Så nå skal jeg snart finne senga her så jeg ikke er så trøtt når klokka ringer i morgen tidlig, ja den ringer 06.15 så det er tidlig. Å nå er jeg så trøtt og sliten at jeg sliter med å skrive ferdig dette innlegget.

 

Med disse ordene så ønsker dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Å tusen takk det er gøy.

        Det blir sikkert kjempefin dag varmt og sol, blir sikkert en dukkert i dag også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det ble 16 plass i dag hurra.
        Her er det kjempefin dag med nydelig vær, har det varmt og sol.

        Ønsker deg en kjempefin dag, får håpe dere får finere vær snart dere også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg