Nå er ett par kilo av skuldrene mine.

 

 

 

 

Som jeg skrev i ett innlegg for en stund siden så fikk jeg purring på en regning, det var regningen på kremeringen av Elvis jeg betalte purringen med ett smil. Det som var så veldig bra og ble som en lettelse for min del var at jeg hadde rett når det gjalt at den var betalt den ordinære regningen, den som ler sist ler best for jeg fikk pengene tilbake i dag så jeg viste jo at det var jeg som hadde rett de trodde meg jo ikke de måtte jo ut igjen med de pengene jeg betalte siste gangen.

 

Så nå blir det ikke noe mer fra dem skal jo ikke ha dyr igjen så da slipper jeg dem, for de der trodde jo ikke på meg enda jeg sendte dem bilde fra kontoutskriften til dem på mail så det er godt og ikke måtte forholde meg til dem igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg