Nå er det vel på tide å si takk for i dag.

Reklame | ELLOS.

 

 

 

 

Ja nå er det langt på kveld å det er en regntung kveld, jeg er nå så utrolig trøtt og sliten etter at jeg faktisk måtte stå tidlig opp. Er jo ikke vant til å stå opp før klokken 08.00 på morgenen lenger, pleier ikke å stå opp før klokken 10.00 og senere på morgenen nå som det ikke er noen som forlanger noen verdens ting av meg før langt på dag.

 

Nå er jeg så sliten å trøtt så jeg lurer på om jeg skal krype til sengs om litt, så da slipper dere og se mer fra meg før i morgen utpå dag tror jeg hvis jeg får sove i natt da jeg håper jo på det men det får tiden vise.

 

 

Har lagt med litt klikk klikk nederst i dette innlegget, den skallejakka syntes jeg var fin men jeg har klær nok nå så jeg skal ikke ha den nå.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Ellos//Masai//Ellos

 

 

6 kommentarer
    1. God formiddag. Vi hadde nydelig vær i går, og dro til vogna. Fikk ryddet masse utendørs og så satt vi i fjæra med bål. Koselig kveld. Sov godt i natt. Håper du også fikk en god natts søvn! Klem fra nord.

      1. Her hadde vi også en fin dag fram til himmelen åpnet seg på ettermiddagen, jeg fikk jo vært til optiker og tatt synstest og bestilt meg briller å i går var det faktisk mer enn nok for meg.

        Godt du hadde en kjempe fin dag i går, og koste deg. Godt du fikk sove godt det fikk faktisk jeg også sovnet nesten før jeg traff puta.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja man blir vel litt i ulage når det er væromslag og mørket ja det hadde jeg ikke tenkt på.
        Takk for at du klikker jeg klikker alltid hos deg også når du legger ut noen klikk klikk.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg