Nå er det vel på tide å finne senga her.

 

 

 

Ja nå er det på tide å finne senga her i gården, for man må jo lade batteriene til dagen som kommer i morgen. Og håper den blir bedre enn i dag for i dag har jeg følt og kjent meg utrolig sliten, og da kan man jo si at man ikke har hatt noen god dag når man føler seg utslitt fra en har stått opp.

 

Så i natt ønsker jeg meg en hel nattssøvn og ikke bare tre timer i løpet av natten for da blir morgendagen helt lik dagen som i dag, sliten og fysiske smerter av det man kan også få smerter psykisk og hvis du sliter psykisk fra før så blir det enda verre enn det du pleier og ha det ellers.

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt tilrette under dyna, skal da se om jeg er av de heldige utvalgte som får sove en hel natt eller hur er jo ikke sikker jeg er så heldig men halve natten hadde vært det minste jeg hadde satt som krav.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg