Nå er det vanlig fredag igjen med gullrekka på NRK.

 

 

 

 

Ja det er fredag og høst har vært en tur i byen, og der var det en herre løs slik gate vasker en slik en koste maskin som går på strøm og så har vi jo en slik liten elektrisk buss uten sjåfør. Det er jo ett godt miljøtiltak og skaffe seg slike, men det er jo litt skummelt for oss som ikke hører så godt og dem som ikke ser så kan det jo være en felle som ulykker kan skje.

 

Nå sitter jeg og ser på Monsen på villspor med Stian Steismann kan bli ett morsomt å se på, og så er det Nytt på Nytt og så kommer Anne Lindmo. Skal også få med meg Stian og Hellene Senkveld, godt at høsten har kommet så det er noe normalt da er det i alle fall noe normalt og fint å se på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Det syntes jeg er ett koselig program. Håper du ikke løper forbi sengen da men kommer oppi, jeg skal finne senga snart jeg også er litt trøtt og sliten jeg også men venter litt til.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg