Nå er det tre dager igjen av 2023, i dag har jeg brukt til.

 

 

 

Dagen i dag så har jeg ikke gjort så veldig mye, har gått tur og samlet sammen noen tomflasker noen blir det jo på vinteren også. Har også vært oppe hos venninnen min på kaffe og skravling noe som vi begge trengte i dag, var også oppe og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte.

 

Har også vasket klær for siste gang dette året er litt moro og si at man gjør noe for siste gang dette året.

 

Ja på søndag kveld og natt så smeller det, mennesker kan gjøre noen forberedelser for sin egen trygghet og ve og vel. Så har vi disse stakkars dyra som ikke forstår hvorfor dette skjer og tror de er i stor fare, og det kan de komme oppi som påkjørsel grunnet rømming fra hjemmet og løper livredd rundt hunder og katter er faktisk veldig redde. Så har vi de ville dyrene som lever ute i skog og mark, de har ingen mulighet til å komme inn i trygge omgivelser til dette levenet stilner.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Vi bruker ikke penger på å sende opp raketter, av den grunn at vi ikke vil skremme alle dyrene. Vasket klær for siste gang dette året, og snart er det et nytt og ubrukte dager å ta fatt på. I morgen kommer datter på besøk, de fikk corona og måtte avlyse 1 juledags middag her. Nå er de friske heldigvis. Mye sykdom rundt omkring. Klem til deg fra meg.

      1. Samme her og en ting til er med her vil heller ikke svi av så mye penger på 15 minutter. Ja vi får se hva det nye året vil bringe oss, har satt meg noen mål ikke noe stort så får man se om jeg klarer å nå dem.

        Kos deg med datter med familie, ja det er mye sykdom om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg