Nå er det snart midnatt, så godt nyttår folkens.

 

 

 

Godt nyttår ønskes til alle mine trofaste lesere og de som stikker innom en gang i blant, i kveld har jeg sittet og tenkt på hva som har gjort livet mitt til det har vært til nå og hvordan jeg kan snu det. En ting ble jeg enig med meg selv om at jeg skal bruke min stahet og stå på vilje til å snu det, jeg vil snu det slik at jeg kan finne lykken i å gjøre noe bare for meg selv og ikke bare for andre. Jeg er jo også verdt å kunne ha noe positivt i livet og det er det jeg må finne ut av, ja hvordan jeg skal finne og klare å holde på det uten å føle at jeg setter meg selv foran andre for det er den følelsen jeg får når jeg gjør noe godt for meg selv.

 

Jeg skal også finne ting som gjør meg lykkelig behøver ikke være store ting, for den største gleden og lykken finnes i de små tingene har leg lest og fått inspirasjon fra en blogg jeg leste for en stund siden husker ikke hvilken.

 

Nå er det ca 15 minutter til folk fyrer av flere tusen kroner i fyrverkeri rundt om i landet, tror ikke folk har så mye igjen nå for de har fyrt av her siden klokken 17.30 her  byen. Så godt nyttår alle sammen så får jeg bare håpe og tro at lykken står meg bi i 2022 og for dere alle der ute i det store Norge.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

10 kommentarer
      1. Godt nyttår til deg Liv.

        Jeg håper og tror at 2022 skal bli ett bra år, ønsker deg ett fint og godt år.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Godt nytt år, Aud-Marit! Høres ut som en god plan å bruke mer tid på å gjøre ting bare for deg selv. Ha ikke dårlig samvittighet om du setter deg selv foran andre. Husk hva man sier på fly; Ta masken på deg selv før du hjelper andre.

      1. Godt nyttår til deg Britt.

        Ja jeg skal bruke litt mer tid på meg selv, gjøre ting som gir energi og kanskje en mer godfølelse og finne lykke i de små tingene. Vi damer er født med dårlig samvittighet har jeg hørt, men den skal jeg fortrenge litt for jeg skal jo leve ikke bare eksistere.

        Ja jeg har sett det på film at de sier på fly, ta masken på deg selv før du hjelper andre. Så ofte er jeg fly at jeg har sett det bare på film.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Godt nyttår Aud Marit!
      Du fortjener virkelig å ha det godt, og som du skriver, det er bare vi selv som kan gjøre noe med det på tross av omstendigheter og hva andre sier. 🥰

      Enig med deg når det gjelder raketter. Jeg synes det er flott å se på, men det er altfor mye som brukes av penger på dette. Jeg tenker alltid på at det er så mange som hadde trengt disse pengene i stedet. ❤
      Ønsker deg en god dag. ☺

      1. Godt nyttår Heidi.

        Ja det er bare en selv som kan gjøre noe med hvordan dagene blir, selv om det ikke alltid er like enkelt å gjøre det til en kjempefin dag.

        Ikke mange som tenker slik men hvis alle hadde kjøpt halvparten av det de pleier av fyrverkeri, så hadde det likevel vært masse å se på og de hadde hatt mer å rutte med når hverdagen kommer. Etter en slik dag og natt som i går hvor de koste seg og hadde brukt mye penger, så kommer hverdagen og de samme personene klager over at alt er blitt så dyrt. Hadde de tenkt på det dagene og ukene før jule og nyttårsfeiringen, nei da skulle alt være så stort og flott.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei. Jeg tror at du klarer å oppnå dine mål. Jeg gikk sovende utav 2021 – og sovende inn i 2022. I 2021 raknet livet mitt. Ser ingen grunn til å håpe på noe godt 2022 akkurat nå. Men jeg kommer dit, steg for steg. Har vært uten en vinternatt før, men ikke så ille som i 2021.

      Men dette er bare meg.Jeg ønsker DEG godt nyttår. Alle andre også, men ikke bare meg selv akkurat nå.

      Klem fra Lise

      1. Jeg skal klare målet mitt om ikke helt i 2022 men ett skritt om gangen. Huff det hørtes ikke godt at livet rakner og mister noen er vont det, jeg kan ikke annet enn å si at det blir bedre men jobben står foran både deg og meg.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg