Nå er det snart både sommerhytta og fotballkamp da får jeg noe og se på.

 

 

 

Ja nå er det blitt mandagskveld å i dag er det sommerhytta og fotballkamp mellom Nor- Irland og Norge, sommerhytta går jo hver kveld unntatt på fredag det syntes jeg er ett fint program å se på og spennende å se hva de fire parene får til hver uke. Og det at det er fotball er jo også fint for jeg er veldig glad i å se på sport som fotball, håndball og sykkel på sommeren og ski alt av ski på vinteren både hopp, alpint og alt annet innen vintersport.

 

Det er også bloggerne i dag på tv2 livsstil det er jo fint å se og kanskje få litt inspirasjon, og kanskje lære litt av dem som er med men til nå så har jeg ikke lært noen ting av dem.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg har også planlagt å se på fotballkampen, får håpe det går bedre enn i forrige kamp😏
      Ha en fin kveld🙂

      1. Ja jeg håper så veldig at de vinner i dag for det hadde de virkelig fortjent, skal se den kampen uansett hvordan det går men ingenting hadde slått annet enn at de vant nå.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg koser meg virkelig med tv i kveld og gutta våres spiller en kjempe kamp de leder foreløpig med 5 mål mot nord Irlands 1 mål.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg