Nå er det på tide og legge seg selv på lading.

 

 

 

Nå er jeg så utladet at jeg skal snart legge meg for kvelden for å lade opp batteriene, jeg skal bare ut med Elvis gutten min så han får gjort det han skal for natten.

 

 

Og da det er gjort så skal jeg kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine, for nå trenger jeg litt søvn for i morgen skal jeg på samvær med mine to herlige gutter.

 

Så med disse orden så ønsker jeg dere alle godnatta.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg