Nå er det på tide å starte en ny dag, og det gjør jeg med en stille stund.

 

 

 

Jeg starter alltid dagen med en stille stund med en kaffekopp og sitte og lese noen blogger, det er noe som nå er gjort. Da er det bare å skrive et blogginnlegg så jeg får oppdatert bloggen på morgenen så jeg treffer de som er inne og leser akkurat nå, jeg er ingen stor blogger men jeg skriver det som passer meg når jeg har tid jeg veit at jeg aldri noen stor blogger men jeg elsker og skrive. Jeg trodde aldri jeg kom til å si det for når jeg gikk på skolen så hatet jeg og få stiloppgaver for jeg viste at når jeg fikk igjen den stilen så var det bare røde streker i den, men jeg tok grep i voksen alder og fikk hjelp av en venn som lærte meg at det å skrive var veldig gøy og det syntes jeg det er også. Det er sikkert mange som syntes min blogg er dårlig, så har du dem som syntes at den er koselig og kanskje også et friskt pust i jungelen av blogger. Jeg skriver om min hverdag på godt og vondt, også litt annet som jeg har lest i nyhetsfeeden min eller andre ting som faller meg inn der og da når jeg har tenkt til å skrive dette innlegget. Dette ble vel ett noe rotete innlegg men jeg håper noen finner litt av essensen i innlegget.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg