Nå er det på tide å lade batteriene.

 

 

 

Dette har vært en begivenhets rik dag og jeg er utrolig trøtt og sliten nå, så nå skal jeg snart finne senga for å legge meg selv til lading for det trenger jeg virkelig nå. Og det skal nok gå bra for jeg har tatt en tablett nå som jeg skal sove på, skal ikke nevne noe navn eller noe slikt for det er å reklamere for resept belagte medisiner og det vil jeg ikke ha på meg så det lar jeg være. Så det er kjempe godt å vite at jeg skal få sove i natt, da slipper jeg og stresse med det å ikke få det til så nå er jeg faktisk glad bare glad ikke lykkelig der sa jeg vel ett ord som enkelte ikke liker at jeg gjorde.

 

Nei nå skal jeg snart logge av og si god natt, så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna. Ta en titt på baksiden av øyenlokkene og prøve å finne litt inspirasjon til morgendagens innlegg, det blir nok noen innlegg i morgen også så vi blogges.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt og sov godt for det skal jeg gjøre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg