Nå er det på tide å finne senga her.

 

 

 

Sånn nå er det på tide å finne senga her i gården, først må jeg ut med lille Elvis gutten min så han får gjort det han skal før vi kryper til sengs. Så skal jeg og denne karen legge oss til sengs.

 

 

Så etter turen ut så skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, og ta en titt på baksiden av øyelokkene og håpe på en god og lang nattesøvn. Sånn at jeg er utvilt til i morgen så jeg klarer å holde ut til etter middag i alle fall.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg