Nå er det natta her i gården.

 

 

 

Ja som sagt så går nå klokken fort over til midnatt, det er den i allefall når dette innlegget blir postet så da er det vel bare å finne senga.

 

Jeg har ikke noe valg for nå er det faktisk stille, og jeg er trøtt som ei strømpe samme hvilken farge den har haha.

 

Så nå skal jeg ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine og se hvor fort det går å komme inn i drømmeland, håper det ikke tar for lang tid å komme dit.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg deg en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper det ble en god natts søvn på deg. I dag er jeg gressenke og styrer som jeg vil. Var innom drivhuset å vannet plantene, og venter på at de store bifftomatene skal bli røde. Tok inn paprika. Noen var gulgrønn og noen var rød. Ryddet i skuffene i garderobeskapet. Kastet gamle og slitte t-skjorter. Ble litt bedre plass. Handlet på Famme ny bukse og genser. Har slitt ut to bukser og trengte en ny. Fant en som var nedsatt i pris. Fraktfritt. Får det rett i postkassa. Enkelt og greit. Nå skal jeg se på luksus fruene i Beverly Hills på Netflix. haha Snakk om tidsfordriv i regnværet. Nyt lørdagen. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg hadde verdens beste søvn i natt, i allefall min rekord på søvn for jeg sov til klokken 11.00 i dag tidlig. Var en stille og rolig dag i dag med vanning av planter i drivhuset, håper du får noen kjempefine bifftomater hos meg har det ikke kommet en eneste tomat enda men jordbærplantene mine har gitt meg bær i hele sommer har i år prøvd meg på månejordbær de er saftige og gode de små bærene. Var nok gode de paprikaene for jeg elsker paprika og jeg klarte og dyrka fram gule paprika i fjor og de var bare nydelige.

        Det var nok deilig å få ryddet og sortert i skuffene, er mye som blir ryddet opp i bukser og t- skjorter, var jo kjempefint at du fant en fin bukse og genser på nettet til nedsatt pris alt som er billig er jo bra i allefall når de er til nedsatt pris.

        Ja en må jo ha ett fint tidsfordriv på en regnfull dag.

        Jeg har nyt lørdagen til det fulle har hatt fint vær.

        Ønsker deg en kjempefin dag/kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg