Nå er det lørdag kveld ja lillejulaften, mine gjøremål for dagen er fullført.

 

 

 

Har vasket og tørket klær har også funnet fram det jeg skal ha på meg i morgen, har også gjort unna litt små handling i dag. Gått mine turer som vanlig og tatt med meg det jeg fant av pant, var også en tur oppe hos venninnen min og hjulpet henne med litt handling. Vi satt også og skravlet over en kopp kaffe, ellers har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid.

 

Nå skal jeg finne fram mitt ferdig pyntede juletre lysene virker ikke lenger, det gjør da ingenting da slipper jeg og ta ut halvveis brukte batterier for jeg setter jo vekk julepynten min 2 dag jul.

 

For til onsdagen så er det vanlig hverdag igjen her i huset, da er julen ferdig for min del det skal bli godt når hverdagene kommer igjen hurra.

 

Skal se på grevinnen og hovmesteren blir ikke ikke noe tre nøtter til Askepott har aldri sett på det, og skal i alle fall ikke starte å se det nå sånn er det bare.

 

Lag dere en kjempefin jul.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

8 kommentarer
    1. ha en fin dag I morgen,er og rask til å få vekk julepynt,alt er iallefall vekke nyttår,kos deg på tilstelninger i morgen,klem

      1. Dagen blir nok bra den, gleder meg til å være sammen med noen selv om jeg ikke kjenner dem. Har så liten leilighet at nå står alt annet på soverommet, så jeg må bruke stua som soverom og oppholdsrom alt i ett derfor må jula vekk slik at jeg kan bruke soverommet igjen.

        Ønsker deg en kjempefin dag og julaften.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Ønsker deg ei best mulig jul 🤗 Før du drar på julemiddag må du se Reisen til julestjernen 🤗 om den fremdeles går. Jeg hadde ikke sett den før for to år siden, og synes deñ var så fin 💗
      Men hvorfor pakker du bort jula allerede 2.juledag?

      1. Blir nok bra denne dagen. Er lei hele reisen til julestjernen, veit ikke om den går enda.

        Liten leilighet er grunnen, for alt jeg har til hverdags er nå på soverommet så jeg må bruke stua til alt. Og så er jeg ikke så glad i denne jula, den har alltid vært mye alkohol og redsel bråk å alt det der.

        Ønsker deg og dine en kjempefin dag og julekveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg