Nå er det langt på kveld, litt om dagen.

 

 

 

 

Det har vært en fin dag i dag, jeg var oppe hos venninnen min og skravlet og drakk kaffe var også i butikken for henne.

 

Da jeg skulle gå en tur langs elv her i byen så så jeg noe jeg ikke hadde ønsket, jeg fikk frysninger og skalv ja jeg har store fobier mot krypdyr og det jeg så var en huggorm og det er noe jeg hater og faktisk er livredd å møte på. Det har jeg hatt skrekk for hele livet, jeg får jo helt fnatt av og se en meitemark så da kan du tenke deg hvordan følelsen er når jeg ser noe så stygt som en huggorm.

 

 

 

Ja nå er det på tide å finne senga her i gården, jeg er så trøtt og sliten så da er det vel på tide og kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine for å se om man kan komme inn i drømmeverdenen for nå trenger jeg noen timers søvn for å lade batteriene litt sånn at man kommer seg igjennom morgendagen. Skal ikke forlange mange timer men noen få.

 

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle sammen en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg