Nå er det kveld og dagen har vært stille og rolig.

 

 

 

Startet dagen med og lese noen blogger og tok meg noen kaffekopper og en røyk og koste meg, så gikk vi på en fin morgentur i byen og langs elva og koste oss i solen. Så gikk jeg og Elvis opp til ei venninne av meg som jeg ringte i dag, det var koselig og ha noen og prate med for dem er det ikke så mange av folk går jo lange omveier for og slippe å møte meg jeg skjønner ikke hva jeg har gjort folk som har vært venner av meg før.

 

Nå sitter jeg og skriver dette innlegget og har fotball på fjernsynet jeg hører bare på lyden trenger litt bakgrunnsstøy for og klare å få flyt i innlegget mitt, nå sitter jeg og venter på alt for Norge på tv Norge skal også se på bloggerne på tv 2 livsstil klokken 21.00 for jeg så ikke på det på torsdagen og dagens klokken 21.30. Er litt moro og se på disse bloggerne og så får en litt inspirasjon av dem også og tips om litt forskjellig som en kan ta med seg, og se om det har noe for seg for meg som er en liten blogg som prøver og komme seg opp og fram litt da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg