Nå er det ikke lenge igjen til sengehalmen skal få besøk av meg.

 

 

 

Ja nå skal jeg snart finne senga og håper at jeg skal få meg litt søvn, for jeg fikk ikke ett sekund natt til i dag. Så nå sier jeg snart god natt, får håpe jeg sovner fort i kveld for en slik natt til så kommer jeg til å klikke. Skal opp og se på god morgen Norge for der til skal han kokkejævel og hans mor, de skal prate om boka som jeg har lest jeg har både gråt og ledd har til og med prøvd meg på pizzaen hans jeg brukte hjortekjøtt i den for det var det jeg hadde tilgjengelig.

 

Nei nå skal jeg kneble beinhaugen og krype under dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene og se om jeg får meg litt søvn for nå er jeg utrolig trøtt og sliten. Skal bare lukke inntil vinduene der inne for jeg frøs som en hund i natt, nei nå får det være nok får jo ikke avsluttet dette innlegget for øynene mine glir igjen hele tiden.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja jeg har sovet kjempe god i natt, sovnet klokken 23.00 og våknet klokken 09.00 så i natt har jeg sovet i hele natt.

        Håper du hadde en fin arbeids dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så bra at du fikk sove godt i natt. Jeg sov dårlig. Men sovnet til slutt. Er i vogna og skal ut å jobbe litt. Rydde unna. Høsten er jo kommet. Ha en fin dag.

      1. Ja høsten er her nå natte temperaturene er lave det merket jeg natt til i går, måtte jo ut en tur den natten for jeg prøvde alt for å få sove men i natt sov jeg så godt at jeg veit ingenting om noe.

        Ønsker deg en kjempe fin dag håper du har oppholdsvær.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg