Nå er det helg og litt om dagen.

 

 

 

Fra morgenen av så har det vært veldig godt og fint vær, så det har vært en helt herlig dag når det gjelder været. Når det gjelder kroppen så har det vært helt motsatt av herlig dag, det har vært et rent helvete i smerte skala. Det er en ting som folk ikke kan se og da skal det heller ikke tas hensyn til heller, hadde man hatt gips og hoppet rundt på krykke så hadde det vært litt forståelse for at man kunne hatt smerter. Sånn er det å leve med kroniske smerter og forståelse av folk rundt en nei det fins ikke.

 

Men nå er det godt at det er helg og det finnes mye og se på tv, kunne ligge på sofaen og se på tv når man ikke orker og stresse rundt. Nå sitter jeg og ser på senkveld har også sett på NRK fram til senkveld startet, jeg liker og ha litt støy mens jeg skriver innlegg. Nå har jeg ikke så mye mer og skrive om så jeg ønsker alle dere en riktig god fredagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg