Nå er det håndballkamp snart på tv3.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

 

 

Så er det det norske laget som skal i ilden mot Kroatia om ca en halvtime på tv3, får håpe Norge kan klare å håndtere dette laget. De er jo mye bedre våre norske jenter enn Kroatia er så dette skal nok gå bra det, jeg gleder meg i alle fall til denne kampen men så er jeg en håndball interessert i håndball. Jeg har aldri kastet håndball men jeg har jo vært med på fotball, også spilt basketball var ikke med i mange år der. Så nå skal jeg se på denne kampen så jeg får avslutte her.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

ICIW Men//Scitec Nutrition//OMPU Gear//Smartshake

2 kommentarer
    1. God morgen. Forstod det sånn at Norge vant kampen og er i semifinalen. Selv ser man ikke på. Ble opptatt med bakingen og fikk stekt kakene. Reagerte at kakene ikke ble helt som de skulle bli. Da stekovnen var slått av var det en during i den og så var den helt død. Blir en ekstra utgift til jul. Må på Elkjøp i dag, de har åpent fra kl.14 til 19. Sikkert mye folk men ovn må vi ha. Heldigvis har jeg en buffer så tar av den, så jula er reddet.
      Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja de tok seg fint til semifinalen, samme hvordan de spiller på neste kamp de er der uansett.

        Huff da gikk stekovnen din i stykker det er ikke mye moro, synd med en slik uforutsett utgift. Er jo synd at du må ta av sparepengene for dette da men stekovn må en ha uansett.

        Ønsker deg en riktig god søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg