Nå er det godt at det er helt vanlige dager utover, blir litt rart også.

 

 

 

Da var den jazz festivalen over for i år så da er det ett år til neste gang, litt godt er det også for da slipper jeg kveldsturene ned til byen for å plukke tomflasker. Var mye av det i år også og godt er det sier jeg bare, to kvelder etter hverandre så traff jeg ei koselig ung dame som leser bloggen min og hennes kjæreste koselige folk og prate med.

 

Nå blir det helt vanlige sommer hverdag med lite folk i gatene, men det er jo godt det også skal jo plukke med meg det jeg finner igjennom hele sommeren og fram til vinteren  ja om vinteren er det mye mindre tomgods og finne men tar med meg det som ligger på min vei da også en buffer i kontanter er kjekt å ha sier jeg bare.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hvor flott den blomsteroppsatsen var. Kjekt å se bilde. Buffer er godt å ha. Jeg har to. Den ene øremerket ferie og den andre til å betale eiendomsskatten og andre utgifter som kan dukke opp. Hvor koselig å treffe på en leser og som kommer for å hilse på.
      Nyter morgenkaffe, barnebarnet sover ble sent i går for vi spilte monopol. Lite TV-titting her i gården. Klem til deg fra meg.

      1. Ja den er kjempefin den blomsteroppsatsen blir glad av og se den. Har bare en buffer på noen kroner og den går ikke til noe akkurat nå, sparer til en ferie igjen etter hvert. Ja det var veldig koselig og møte henne.

        Kos deg i dag også med morgenkaffen, koselig med monopol og kos med barnebarnet til de sene nattetimene dere har jo det lyst og fint mer eller mindre hele døgnet nå på sommeren. Det må nytes.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg