Nå er det en ny uke og nye muligheter.

 

 

 

Nå er det mandag og ny uke og den startet med det den pleier kaffe og blogglesing med frokost til, har ikke gjort så mye annet enn det så jeg kan ikke skryte på meg noe jeg ikke har gjort. Sitter nå og skriver dette innlegget til dere og hører på godmorgen Norge på tv2, dette gjør jeg før jeg skal ut på morgentur med Elvis gutten min han ligger og drar seg på sofaen.

 

 

Han stresser like lite som meg nå i desember, jeg er glad for at jeg ikke behøver ikke å stresse rundt jul for jeg skal feire alene. Ja det skal jeg i år som i fjor så her blir det ikke mye stress, jeg skal la den dagen gå som alle andre dager for julaften er jo den 24 desember det er jo bare en dato på kalenderen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg