Nå er det en måned igjen til julaften.

 

 

 

Ja nå er det en måned til julaften så nå er det mange som skal brenne av mange tusenlapper hver på julegaver, julepynt med mye mer. Jeg skal ikke bruke mer enn det jeg har gjort er ferdig for lenge siden, får håpe at dere ikke stresser på dere hjerteinfarkt nå da.

 

Nå har jeg igjen og kjøpe inn julemiddagen og det gidder jeg ikke å stresse med, jeg forstår dem stakkarene som sitter og lurer på hvordan de skal få kjøpt julegaver til sine barn og kanskje noe julemat for det har ikke råd til det. Det er veldig mange barnefamilier som lever fra hånd til munn hver dag og kanskje ikke det en gang, det er utrolig mange barnefamilier som lever på under fattidomsgrensa selv om det er mange som mener at det ikke er fattige i Norge de menneskene ser ikke andre enn seg selv.

 

Det er mange barn som gleder seg til jul, finnes mange som også gruer seg og det er dem som må se sine foreldre som drikke og det kan være skremmende for barn. Det er ikke det at jeg mener at folk ikke skal drikke juleøl til julemiddagen, men det har med mengden å gjøre ett glass går jo bra men de som drikker flere flasker før middagen starter er de som har barn som gruer seg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Tenk en måned igjen.

      Takk og lov hos oss i familien vår har det aldri vært fokus på gavehysteri, men derimot å være sammen med dem man er glad i. Ikke minst slappe av for å lade batteriene før man går inn i et nytt år med nye muligheter 🙂

      Synes kjempesynd på de ungene som gruer seg til jul, og jeg skulle gitt alt for å gi dem en fin julehøytid med gode minner.

      Ønsker deg og Elvsigutten en kjempefin mandag og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. I år så var det mine to gull gutter som fikk de dyreste gavene, eller rettere sakt fått mest penger av meg. Ellers skal jeg slappe av og lade opp batteriene ,Jeg skal kose meg alene hele julen jeg er jo ikke helt alene jeg og Elvis skal kose oss.

        Ja det er helt forferdelig at det er mange unger som gruer seg helt forferdelig til jul, jeg skulle ønske at jeg kunne tatt dem inn under mine vinger og gitt dem en fredelig jul og lage en fin kveld for dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg