Nå er det blitt sen kveld så god natt folkens.

 

 

 

Nå er det blitt sene kvelden og klokken tikker mot midnatt, og det begynner og bli levelige temperaturer inne i leiligheten her ja faktisk bare 27 grader inne og 17 grader ute. Skulle ønske jeg fikk den ned til 25 grader inne før jeg finner senga, men nå er jeg så trøtt og sliten at jeg snart ikke klarer å holde øynene åpne lenger så det ser litt dårlig ut med den temperaturen. Har nå tenkt til å finne senga så nå blir det snart mørkt her, så jeg ønsker dere alle en riktig god natt. Så vi snakkes i morgen tidlig her på bloggen i det minste, skal opp tidlig i morgen for det norske damelaget i håndball skal i ilden under OL klokken 09.15 i morgen tidlig.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jeg satt også å så på Norge-Korea og heia Norge som vant sin åpningskamp 39-27, kjempe fint og de jentene vår er bare gode.

        Dagen blir nok kjempefin den, blir nok litt for varmt i dag også.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg