Nå er det blitt lørdagskveld og ikke noe mer enn det.

 

 

 

I dag så har jeg ikke gjort stort haha, var oppe hos venninnen min en tur for å skravle og ta en kaffe kopp. Nå om dagen har jeg slitt en del psykisk og går rundt å er fysisk sliten hele tiden, det har sikkert en sammenheng med det psykiske og dårlig søvn som jeg har hatt grudde meg jo som bare det til helgen. Høres foreløpig ut til å bli til å bli stille her men det kan jo bare være stille før stormen, det pleier jo alltid være stille før stormen det har i alle fall jeg lært som barndoms lære.

 

Var også en tur i byen og så på livet var jo valgkamp her i byen også, så det var en del å se jeg har stemt og det er godt for ellers så hadde jeg blitt fullstendig forvirret av alt de sa disse som sto på stand. Valget er gjort og jeg er overbevist på at jeg tok det rette valget sånn er det bare, var veldig godt å se litt mer folk enn det jeg pleier for det er min venninne og meg selv om morgenen da jeg ser meg i speilet haha.

 

Skal se på i hagen til Kloppen i kveld der skal hu Iselin Guttormsen  og Trude Drevland være med husker ikke hva han mannen heter men det får bare være, ja selvfølgelig skal Solveig Kloppen være med også men det er jo en selvfølge for hun er jo eier av hagen og huset. Iselin Guttormsen er jo blogger og ei festlig dame så dette blir bra, noen syntes vel hun er litt mye men det er sånn hun er og det er det jeg liker ved henne sånn er det bare.

 

Nå sitter jeg og ser på fotball kamp mellom Sandefjord og Strømsgodset som er fra Drammen så jeg håper Strømsgodset vinner for det hadde de fortjent nå, har jo vært en del stang ut for dem i det siste årene men ballen er rund og det 20 mann som sloss om en og samme ball haha.

Kampen går nå på TVN og det står 0-0 til pause.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

2 kommentarer
    1. Glemte av serien til Solveig Kloppen, men det går vel i reprise eller jeg finner det i ukearkivet. Ble opptatt av en serie som jeg så på 2000 tallet som heter Prison Break, går på Viaplay. Moro med gjensyn for jaggu var det meste glemt både hos meg og gubben. ha,ha.
      I dag er jeg morgenfugl. Våkna klokken 05, fikk ikke sove mer. Stod opp litt over 06. Skal drikke kaffen min, så er det og gjøre ferdig malejobben i gangen. I morgen drar jeg til vogna. Lade batteriene. Klem til deg fra meg.

      1. Det går i reprise i dag men når det veit jeg ikke, den serien så jeg når den gikk syntes den var bra.

        Her har det vært en rolig natt og jeg sov til klokken 10.00 deilig det.

        God tur til vogna og kos deg mye, godt å lade batteriene i morgen skal jeg kose meg på samvær med minste mann.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg