Nå er det bare to uker igjen av dette året. Haha sånn er det bare.

 

 

Dette bildet er fra før jul i fjor på denne tiden, dette treet står ikke her i år hvorfor vites ikke jeg syntes det var veldig fint men det var vel noen som ikke syntes noe om det.

 

Ja nå er det bare to uker igjen til vi er på vei inn i ett nytt år, og da kommer regningene på hva vi har brukt av strøm i jula eller hele desember som har vært rimelig kald til nå. Den blir nok ikke billig for noen av oss, her i huset så har det ikke blitt bakt mye har konsentrert meg om å ha varme i leiligheten for her i gården er det bare strøm oppvarming er ikke en gang en pipe på huset så ved er ikke aktuelt her i huset,

 

Så er det nå om dagen kjøp det og kjøp det for ellers blir det ikke jul, jo det blir det for julaften er på samme dato hvert år så den kommer enten du vil eller ikke sånn er det bare. Er jeg ikke ferdig med juleforbredelsene til den datoen som er den 24 desember så kommer julen uansett, jeg gidder ikke å stresse med det er ikke alt på plass så er det ikke det en ting er jeg alltid tidlig ute med å det er julegavene er ikke så mange er fem stykker de er ferdig og avlevert to til hver av gutta og venninnen min så er jeg ferdig med det viktigste. Jeg selv skal ha to gaver under det lille treet mitt, som jeg tar fram lillejulaften og setter fire nye batterier i så er det lys på det også.

 

 

Ser heller fram til det nye året og hva det kan bringe med seg, for meg blir det det jeg ser mest fram i mot.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Vært litt treg med å kommentere, men det var mye som skulle gjøres. Nå er det vasket til jul, dukene på plass. Gaver leverer vi på mandag, torsdag til frisøren å klippe meg. Handle mat og slappe av til julaften. Skal jo bort den til datter på julemiddag. Regninga for strømmen er jeg ikke redd for, har jo fast pris. Ønsker deg en riktig fin kveld og God jul. Klem til deg fra meg.

      1. Det gjør da ingenting er jo mye som skal gjøres, der er jeg litt mer av den avslappende typen julen kommer jo uansett om jeg ikke er ferdig eller er ferdig med alt.

        Har da vasket hver uke og det skal jeg fortsette med, jeg skal vaske på fredag igjen så da er det rent på julaften.
        Julegavene leverte jeg forrige lørdag for da var jeg sammen med gutta.

        Jeg skal også handle inn litt mat og andre godsaker til uka, jeg skal jo være her alene så jeg skal ikke til frisør det var jeg til i Spania skal bare vaske håret så er jeg ferdig.

        Jeg har ikke noen fastpris for for meg var det nav som bestemte for meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god jul.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jula kommer uansett – og jeg trur den blir best om en ikke har stressa seg halvt ihjel og er utslitt! Jeg har vaffal ikke tenkt å gjøre stort mer enn å pynte juletreet! God klem til deg <3

      1. Ja helt enig med deg at den blir bedre uten å stresse seg ihjel og sitter fullstendig utslitt, jeg er ferdig med det meste jeg skal bare bytte batterier på juletrelysene det er ferdig pyntet og handle siste rest av julemat og julegodis til uka.

        Ønsker deg en kjempefin kveld klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg