Nå er det bare igjen å finne senga her i gården.

 

 

 

Nå er det på tide og la roen senke seg og ta kvelden for i dag, jeg er trøtt som en gammel strømpe og trenger faktisk og legge meg selv på lading så jeg klarer og fungere i morgen også.

 

Først skal jeg ut med lille Elvis gutten min får gjort det han skal før vi finner senga.

 

Etter det skal jeg kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine, å finne roen og sove noen timer så jeg kan sprette opp i morgen og gripe dagen. Men det regner og det er ikke mye gøy, nå får det bare bli bart og at det ikke kommer mer snø for jeg er dritt lei hålke.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig godnatt.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg