Nå er det bare en ting som gjenstår.

 

 

 

Ja nå er det sikkert noen som skjønner hva som gjenstår, å det er å ha ett stevnemøte med senga og Jon Blund. For nå er jeg så trøtt at øynene mine går i alle retninger, og de glir igjen når det passer dem og ikke meg så da er det vel på tide å si at dag får være dag.

 

Så nå skal jeg snart finne senga å håper den ønsker meg velkommen inn i drømmeverdenen, kneble den stive og vonde beinhaugen å ta en titt på baksiden av øyenlokkene og få meg noen timers søvn for det trenger jeg nå.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt, så får en håpe at en klarer å sove på seg litt inspirasjon til i morgen. Det får tiden vise om jeg har fått ny inspirasjon men giv har jeg nok fått, vis ikke får jeg bruke det som kalles tanke storm og se hva det blir til.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg