Nå er dagens tur ferdig, å middagen skal snart lages.

 

 

 

Har hatt en kjempe fin dag ute på tur det var faktisk veldig godt, satte meg på en stubbe og kikket på himmelen det var veldig trolsk så jeg tok dette bildet rett opp fra der jeg satt.

 

Var innom butikken og bestemte meg for å ha taco i dag, så nå skal jeg snart til med å lage maten jeg gleder meg som ett lite barn har ikke hatt taco på over 2 år nå sånn på vanlig måte. Jeg har bare laget det av rester før, så dette skal bli godt ferske varer alt sammen ikke noe som er varmet opp fra dagen før.

 

Ja så nå i kveld skal jeg virkelig kose meg, lurer på hva jeg har gjort for å fortjene dette eller fortjener jeg det i det hele tatt. Det er faktisk ei jeg må takke for at jeg kan kose meg i dag, det er innlegget som kjærringtanker for noen dager siden som gjorde dette mulig så jeg takker henne og dere andre som gjorde dette mulig.

 

Ja for dette var langt over mitt matbudsjett på en hel uke, og det bare på en dag ja kanskje to dager jeg kan kose meg glugg i hjel disse to dagene.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Nå ble jeg glad! Kos deg med taco! Du har fortjent det fordi du er deg! Du har mange ganger skrevet at det viktigste for deg er å være noe for andre. Du er et flott menneske som fortjener gleder i hverdagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg