Nå er dag blitt til natt i dette huset.

 

 

 

Det har jo vært en dag i dag også har ikke vært noen god dag men  har jo ikke hatt noen god dag, får håpe morgendagen blir noe bedre og litt mer innholdsrik jeg ønsker meg en lysere dag i morgen. Nå som vi nærmer seg natt så får en håpe og tro at jeg får meg en god og lang nattesøvn, er jo ikke sikkert det skjer men gjør det det så blir jeg veldig overrasket. Ja det blir en gledelig overraskelse som jeg ønsker meg overalt i verden, for natt til i dag så sovnet jeg rett før klokken 05.00 til klokken 09.00 så det ble jo noen timer da og det får jeg være glad for.

 

Så når jeg har skrevet ferdig dette innlegget så skal jeg løpe i seng og se om jeg kan få en hel natts søvn, vist ikke så får en bare stå opp igjen men da blir morgendagen en zombi dag. Alt kommer da til å gå på autopilot som jeg har gjort i dag, med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt og sov godt alle man.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg