Nå er dag blitt til kveld, deilig at det ikke er så varmt nå.

 

 

 

Har jo vært og badet i ettermiddag men jeg gikk når det kom flere, de skulle ikke bade da bare ta bilder av endene men jeg  valgte å gå da de kom. Det var faktisk litt dumt å bare gå men jeg skulle hjem, for jeg skulle hjem til fotballkamp mellom Tromsø og Rosenborg. Og det var en kamp som gledet meg noe så inderlig, for Rosenborg vant 3-1 mot Tromsø noe som jeg syntes var godt for jeg holder med Rosenborg men jeg veit at det er mange av mine lesere som er nordfra så jeg håper ikke dere ble sur på meg nå som jeg skriver dette.

 

Det er vel noe jeg må tåle at de holder med Tromsø og jeg med Rosenborg, da jeg bodde i Lillestrøm området og gikk på 16 mai kamp mot Rosenborg og jeg sto blant Lillestrøm folkene og heiet på Rosenborg så ble ikke det tatt godt imot så jeg måtte flytte meg til den andre siden i andre omgang. For der sto resten av Rosenborg supporterne, da følte jeg mer fellesskap enn der jeg sto i første omgang haha. Nok om fotball nå og over til noe annet, nå sitter jeg og koser meg med pyttipanne noe som er veldig godt. Nå skal jeg ut å gå en tur og kose meg, for det er ikke så varmt som det har vært så det blir en lengre tur i kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg