Nå begynner faktisk natten og banke på døra.

 

 

 

 

Ja nå er det sen kveld her å natten står å banker på døra, men foreløpig så er jeg ikke på den siden av døgnet enda det er for tidlig for meg enda. Så den får bare stå der å banke på en stund til for jeg finnes ikke trøtt nok enda, om ett par timer skal jeg finne senga og ta med meg boken jeg driver og leser på så blir det ikke vanskelig å sovne når den tiden kommer. Håper ingen ble lurt av en aprilspøk i dag det ble iallefall ikke jeg, det er jo en dum ting å gjøre mener jeg da.

 

Er litt irritert for at Google Analytick ikke virker som den skal på bloggen  min , det er jo ikke det viktigste her i verden. En får jo se i morgen hvordan man ligger til gidder ikke å la det ødelegge blogg gleden min, man får se det om man ligger på topplista å gjør jeg ikke det så er ikke det verdens undergang heller.

 

Jeg elsker å blogge og da gjør jeg det som jeg pleier så får man se hvordan det ender på topplista er jo ikke annet å gjøre, ett par hundre sidevisninger hadde vært gøy men det kommer vel ikke til å skje for så spennende er vel ikke min blogg og min hverdag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg