Mye som frister må legge en plan for alt.

 

 

 

 

Er mange fristelser rundtomkring men alt må planlegges kan ikke bare hoppe ut i det, nå som jeg er så lei av vinteren at jeg skulle ønske og bare dra av gårde til varmen. Det må planlegges og spare til det, blir nok en tur utpå høsten ja sen høst sånn er det bare har ikke noen overfylt konto eller noen rik onkel i Amerika har jeg heller ikke.

 

Da får man ta grep i hverdagen og spare i stede for å handle, trenger jo ingenting annet enn mat dag for dag og få unna de regningene som kommer resten kan spares. Jeg unner meg ingenting utenom mat, og det handler jeg inn en gang i uka kanskje to men det er sjeldent jeg gjør.

 

Nå skal jeg ut på tur for her er det sol og 6 grader varmt, det er en fin vårdag men det er mye snø og is rundt omkring. Kom litt snø i natt men det var så lite så det er ikke noe jeg tenker over, den bare hjelper til å tø den snøen som kom i vinter sånn at den tiner og blir borte.

 

 

Påsken kommer snart jeg bare gleder meg til den blir ferdig, er ikke så veldig glad for disse helligdagene for da blir ensomheten enda større men det får bli som det er og blir. Jeg skal ikke handle inn noe ekstra til påske, jeg har en rar tanke som gjør at jeg ikke fortjener å kose meg sånn er det bare.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Det er det som er planen, har spart opp en liten del nå. Dette er noe jeg har høyt på lista og komme meg til dere igjen, gleder meg noe veldig til og komme meg til Spania igjen.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg