Mørke skyer truer i horisonten.

 

 

 

Ja nå er det en ny dag og mørke skyer truer i horisonten, lurer på hvilket vær vi får utover dagen. For meg er det samme hvilket vær vi får, når man skal ut så er det vel bare å kle seg etter været for vi får jo ikke gjort noe med det uansett. Det er ikke regn nå men det kommer nok utover dagen, regn er jo en del av sjarmen med høsten så det får bare komme jeg tar det imot med åpne armer. Skal ikke så mye uansett i dag skal på de faste turene med Elvis, han er ikke så glad for regnet men det er helt i starten av turen når han først er blitt våt så gjør det han ingenting.

 

Nå så sitter jeg og koser meg med en kopp kaffe og skriver til dere, jeg har lest mine faste blogger og har kost meg med det. Skal snart ut på morgenturen vår og så skal jeg gjøre en del her hjemme, når jeg er ferdig med dagens gjøremål så skal jeg slappe av og se på tv og planlegge neste innlegg er ikke så mye annet og gjøre enn det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
    1. Skyene kommer kanskje fra min kant da. For her regner det som bare det ( og jeg skal snart ut. Godt man har regntøy.)
      Du får ha en flott dag, – med eller uten regn. Klem til deg og Elvis.

      1. Det kan jo hende det. Her regner det bare litt så man kunne gå mellom dråpene Ja det er godt en har regntøy.

        Det blir en fin dag uansett som du sier med eller uten regn.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

      1. Det var bare et bilde tatt fra verandaen min, ja det ble veldig fint ble veldig fornøyd med det bildet.

        Ønsker deg og dine en riktig god torsdag ettermiddag/kveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg