Morgenturen er nå unnagjort og nå kan jeg ta dagen som den kommer, får vi gjort noe annet.

 

 

Jeg sto jo opp i dag også og gjorde alt jeg pleier på morgenen, jeg leste meg nedover topplista som jeg pleier leste bare de jeg pleier og lese som får meg til å se hva andre har skrevet og fant ut litt overrasket over og se at der var navnet mitt på plass nummer 71. Så jeg vil med det takke alle mine lesere som var innom i går, for det er jo ett bevis på at jeg har mange lesere ut fra mitt ståsted. Jeg skriver stort sett om min hverdag og litt annet, godt at noen syntes min blogg er av interesse.

 

Nå har jeg og min lille kompis Elvis vært på en morgentur som var god for det fikk denne gamle stive skrotten min i gang, selv om det verket noe sinnsykt  men det er jo bare og bite tennene sammen for det finnes folk som har det verre enn meg. Det å gå en tur er jo godt for kropp og sjel man får luftet hodet, ut med gamle vonde tanker og inn med nye og gode tanker.

 

Nå skal jeg slappe av med en god nypresset rykende varm kaffekopp og lese litt flere blogger, etter det så skal jeg legge meg på sofaen og se på tv og ta meg en pause før vi skal ut på neste turen vår. Er jo en del sport på tv etter hvert, og da er dagen reddet for min del når vintersporten starter på tv.

 

Nå skal jeg lage i stand litt mat til min trofaste venn Elvis, kanskje jeg også skal få noe å spise også for det er lenge siden jeg puttet noe inn i gapet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg