Mandag er og blir en fin dag, og ny ukestart.

 

 

Ja mandagen er jo en fin dag pleier jeg og si for da er det en ny uke med nye muligheter, selv om dagen startet og forble våt og grå tåka hang lavt over byen og det regnet både vannrett og loddrett spruta i bakken og spratt opp igjen. Og med slikt vær er det ikke mye fristende å starte dagen tidlig for å gå i butikken, men jeg gjorde det uansett for handle måtte jeg og været ble ikke bedre før ut på ettermiddagen ved mørkets frambrudd så jeg gikk på morgenen og fikk i hus det jeg trengte i dag.

 

Så var det bare å få på noe som var tørt når jeg hadde fått ryddet på plass varene, ja jeg prioriterte det først så var jeg ferdig med det haha.

 

Etter det så ringte venninnen min for hun ville ha noen å prate med over en kaffekopp, var også oppe og handlet for henne også.

 

Så gikk jeg hjem igjen for å lage meg middag det ble fiskekaker i dag first prise sine en god pris og veldig gode syntes jeg da, når prisen er fin så er det like godt og spise også syntes jeg da haha.

 

Nå er det håndball kamp mellom Frankrike og Romania er det EM så er det håndball det går i, ja jeg elsker det bare så den kampen før det som Tyskland spilte mot Makedonia som Tyskland tapte og det var synd syntes jeg da.

 

Lag dere en virkelig fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg