Man må jo nesten være frisk når en går til lege.

 

 

 

Ja folk må være føre var når det gjelder å få time hos legen må jo ringe en uke før en blir syk, det er ingen vits i å ringe når en først er blitt syk for de har jo ikke ledig time før om en ukes tid. Man risikerer at man ikke er syk lenger hva er vitsen med å gå til legen når man er blitt frisk igjen, ja da må man jo gå frisk til legen jeg veit jo ikke om jeg er frisk som en fisk igjen en uke fram i tid men jeg skal i alle fall ta den timen.

 

Kan jo ikke bare ikke ta den timen det er jo ikke bare og løpe ned til legevakten når min lege ikke har time før om ei uke, de på legevakten ser helst at vi som har fastlege skal gå til den fastlegen man har framfor og gå på legevakten. Skal jo ikke avvise pasienter de på legevakten heller men det har jeg opplevd mer enn en gang, er det ikke akutt nok for dem så må en vente til man kan gå til fastlegen.. Så en får håpe at det ikke blir verre men bedre så en holder ut til neste onsdag, har høy feber og vondt i halsen nå men det får man holde ut med fram til neste onsdag.

 

Det er jo en del andre ting jeg må ta opp med henne også så jeg tar den timen uansett, det andre er psykisk og det er det ikke noe vits i å plage dere lesere med for det må dere bli dritt lei av og lese om.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

6 kommentarer
    1. Fastlegene her jeg bor har plass for hastetimer dersom noe er akutt og ikke kan vente. De har faktisk ansvar for egne pasienter og plikt til å ta imot.
      Men du må jo se det an nå siden du har fått time så langt frem…blir halsen verre, er det legevakta i tilfelle det skulle være streptokokkinfeksjon. De kan ikke nekte da. Bare ikke vær sånn svevende usikker i tlf, for da overkjører de deg. Du må være bestemt på at ting haster.
      God bedring!

      1. Ja jeg får se det an nå som jeg har fått den timen, den blir jo bare verre og verre men jeg får bare smøre meg med tålmodighet for det er noe jeg alltid må gjøre. Men blir det verre så får jeg gå ned til legevakta.

        Takk for det.

        Ønsker deg og dine en riktig god kveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

      1. Takk så mye, håper det er bedre i morgen.

        Nå skal jeg finne senga, for nå orker jeg ikke mer for i kveld skal bare ut med Elvis gutten min så skal jeg og lille gullgutten min legge oss så vi får ladet batteriene så vi får dagen i morgen til å gå sånn passe.

        Ønsker deg og dine en riktig god onsdagskveld/natt.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg