Må være noe riv ruskende galt med statistiken om dagen.

 

 

 

Jeg tror det må være noe riv ruskende galt med statistikken om dagen jeg hadde 617 sidevisninger inne på min statistikk her inne, men på topplista så står det at jeg hadde 287 sidevisninger i går så jeg forstår at det var noe riv ruskende galt med den og det tror jeg at det må være i dag også for jeg har over 300 nå og det kan jo ikke stemme.

 

Får håpe de snart får orden på dette for det er jo ikke noe morsomt og se på statistikken om morgenen og det står at du har fått utrolig mange sidevisninger det dobbelte av det du pleier og så er det helt feil, det kan jo ta litt tid men hva gjør de med det veit ikke jeg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg tenker ikke over antall på statistikken på bloggen. De som besøker bloggen min de gjør det 🙂

      Har hørt det var noe galt med ett eller annet, men håper for de som er avhengige av det at det ordner seg 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Jeg er ikke avhengig av tallene på statistikken men det hadde vært gøy at når en først ser på den så hadde det vært greit da at den er riktig da.

        Ønsker deg og dine en riktig fin og god onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg