Må man ha triggende overskrifter for å få lesere.

 

 

Jeg lurer på om man må ha overskrifter som får folk til å lure på hva jeg har skrevet, er jo ikke alle som har overskrifter som harmonerer med teksten i innlegget det er irriterende men er det slik man får lesere så er det ikke min stil. Jeg liker å finne en overskrift etter at jeg har skrevet innlegget og ikke før som det ser ut som enkelte gjør, slike blogger gidder jeg ikke å lese hele innlegget i.

 

Men hva gjør en ikke for å få lesere, for min del så er det at overskrift og tekst har en vis sammenheng men slik er det ikke for alle har jeg sett på forsiden. Ja jeg ønsker meg flere lesere jeg som alle dere andre, men ikke for enhver pris.

 

Og skrive om sin psykiske lidelse så tror jo folk at en skriver om det for å få oppmerksomhet, for min del så er det ikke sånn jeg skriver om det for å få det ut for jeg får jo ikke hjelp er jo ikke syk nok. Hva er syk nok på det psykiske planet lurer jeg på, men jeg prøver ikke på å få mer oppmerksomhet av den grunn mange vil jo helst unngå oppmerksomhet og jeg er en av dem som ikke vil det.

 

Det er mye stigmatisering av de med psykiske lidelser mange som ikke har prøvd det veit ikke hvor vondt det er å være langt nede, eller har så angst at man begynner og isolere seg hjemme og ikke går ut i det heletatt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS..

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Overskriften bør passe til innholdet, ja. Allerede når vi ser overskriften, får vi forventninger til hva innlegget skal handle om. Og da bør det være samsvar mellom de to 😉 🙂

      1. Ja det burde være det men sånn er det ikke bestandig, og er det ikke det så går jeg fort ut av innlegget og går til en annen blogg i stede. Mange skriver en overskrift som de veit de får klikk på og innlegget hendler om noe annet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg