Lørdag og helg jaja det er vist helg.

 

 

 

I dag så har jeg brukt byen og område rundt den som turområde, har ikke vært i skog og mark for det har jeg tenkt til å gjøre i morgen for da skal jeg gå oppe i skiheisen i skibakken er vel bedre å si. Skal jo gå igjennom byen da også og da på vei hjem skal jeg plukke tomflasker, jeg gjorde det i dag også så nå er søppel sekken min full så jeg skal pante dem på mandag og bruke dem til å handle. Da kan jeg spare ukens matbudsjett sånn at jeg får spart opp til tannlegen, for det er en del jeg må spare opp men det skal gå det også.

 

Jeg bruker helgen til å gjøre mest mulig av det jeg elsker, fiske, plukke bær og samle tomflasker for da får jeg helgen til å gå og på samme tid brukt den til noe fornuftig går jo mye tur i samme slengen så jeg får vært i bevegelse.

 

Nå skal jeg se på nyheter og resten av skal vi danse er så deilig at det har begynt med noe lørdagsunderholdning på tv.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg