Lørdag, kaldt, sol og et overraskende møte med min minste sønn.

 

 

Så var det lørdag fin kald vinter dag med mye sol, deilig å kunne gå en lengre tur på formiddagen. Det var kaldt så det knegget å det beit i tryne, da jeg var på tur så ringte venninnen min å lurte på om jeg kunne handle litt for henne og for det så fikk jeg en pakke sigaretter det passet bra i dag så jeg har røyk fram til mandag.

 

Da jeg gikk oppover til henne så gikk jeg ved Laagendalsmuseet det er som ett bygdetun med ett museum med gamle ting fra Kongsberg, jeg er veldig glad for at jeg gikk den veien for der oppe drev min minste sønn å akte. Som noen av dere vet så er begge mine sønner i hvert sitt fosterhjem, jeg er så glad for at jeg gikk den veien for møtet med en glad gutt som kom løpende mot meg. Han holdt rundt meg en god stund å hadde så mye å fortelle sin triste gamle mor, å det gledet ett gammelt hjerte ellers så har egentlig dagen vært trist og savnet etter min mor var å ta å føle på selv om det er over to år siden hun døde.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så utrolig koselig å lese da at du fikk møte minstemann sånn plutselig i akebakken <3 varmer nok veldig for deg denne helgen…Klem og fin fin kveld til deg.

      1. Ja det var kjempe koselig i dag som det var veldig trist dag, og møte en hoppende glad gutt som kom løpende mot hu mor. Det varmet kjempe godt i ett gammelt hjerte.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei igjen 😊 Du er da ikke gammel!! Er du ikke rundt 50 år? Du må ikke tenke på deg selv sånn.
      Skjønner at det var vemodig og trist å møte gutten i akebakken, men jeg syns du tar det med at guttene dine er i fosterhjem fantastisk bra. Du virker verken sint eller bitter, slenger ikke om deg med dritt eller utleverer barna. Det er jeg imponert over, for det er sikkert utrolig trist å måtte ha det sånn. Ønsker deg en fin dag ❄️

      1. Jeg ble verken vemodig eller trist av å møte gutten min i akebakken, jeg syntes det var helt topp det reddet denne helgen ble veldig glad.
        Nei jeg utleverer ikke barna eller er bitter, hvorfor skal jeg være det har ingen grunn til det jeg var for syk til å klare å ta vare på meg selv hvordan skulle jeg da klare å ta vare på de to nydelige guttene mine da.

        Jo jeg så det ikke slik at jeg var veldig gammel det var en liten morsom vri på innlegget.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var kjempe godt å møte han, gjett om han ble glad han kom løpende mot meg. Han sto og holdt rundt meg og jeg rundt han en god stund, å så sto vi og skravla sammen både jeg og han og fostermora og så tok vi følge opp dit jeg skulle og de gikk videre.

        Klam fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg