Livet mitt har kun bestått av drømmer, ingen har gått i oppfyllelse.

 

 

 

 

Jeg er ett menneske som føler meg totalt mislykket, for jeg har mange drømmer som aldri har gått i oppfyllelse. Jeg har fortsatt en stor drøm og det er og lykkes med noe her i livet, men det skjer vel aldri så jeg får bare leve med drømmene og se om jeg klarer å oppfylle en av dem. Jeg har en drøm om å komme meg nordover igjen og da mener jeg litt lenger nord enn Oslo, kanskje også nordafor Trondheim jeg har bodd noen år i øst Finmark jeg bodde i Vardø i nesten seks år som liten å ønsker og komme meg opp dit igjen en gang til før jeg dør. Jeg kommer til å angre på det hvis jeg ikke prøver å komme meg opp dit igjen når jeg sitter på ett sykehjem og ikke kommer meg noen steder lenger, så da er det bare å prøve å få denne drømmen til å bli virkelighet.

 

Har også mange andre tanker om meg selv som river meg ned, mange ganger så tenker jeg at hvorfor skal jeg være med på ting som er moro når jeg faktisk ikke duger til noen verdens ting. Ingen har behov for meg så hvorfor skulle jeg gjøre noe for meg selv, hvorfor skal jeg være lykkelig når jeg ikke klarer å være til nytte for noen slik at de blir lykkelige. Nei men det er lov å ha drømmer for de er i det minste gratis de da, for om man drømmer så har man jo noe å tenke på som driver meg framover men ikke så mye mer enn det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg