Livet er ikke enkelt, men jeg må jo henge med så godt det går.

 

 

Nei livet er ikke enkelt jeg fikk en fin kommentar her om dagen at livet ikke var for amatører og det er jeg fullstendig enig med den leseren, og en ting til som jeg er enig med den leseren er at da er jeg glad jeg er amatør for å tro at jeg er verdensmester i det. Det er ingen vits i for da kræsjlander du, for du flyr litt for høyt for alle hvis en tror at en kan alt helt fram til det motsatte er bevist.

 

Skulle vel ha bestilt time til legen når det gjelder smertene mine og den pokkers kulen jeg har under armen, men jeg får vel samme svar som alltid så da er det bare å la det være. Trodde jeg kjente kroppen min bedre enn legen, hun kan teorien om den men kan jo ikke vite hvordan jeg kjenner den med smertene og alt men jeg skal ta til vettet og bestille en time.

 

Og en ting til jeg er ei kjerring på snart 53 år og burde snart sjekke meg for livmorhalskreft, sånn at det er ute av verden men det skjer ikke før i desember sånn at det er gjort før jul. Veit at september er denne sjekk deg måneden men må jeg gjøre det akkurat den måneden, nei det velger jeg vel selv når jeg vil gjøre det for jeg er den som bestemmer over min kropp og hva som skal gjøres med den når.

 

Ja helt herredømme har jeg ikke blir jeg syk så blir jeg syk det får ikke jeg gjort noe med, men jeg kan bestemme alt annet mener jeg og huske.

 

Lag  dere en riktig fin kveld.

 

PS: Sjekk deg for å være på den sikre siden.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. 53 år blir jeg i desember ja jeg er vel bare ungdommen, men kroppen kjennes ut som jeg skulle ha vært 100 år i alle fall i dag.

        Alder er jo bare ett tall pleier jeg og si, det er hvordan kroppen føles som sier hvor gammel du er haha.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og er riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

        1. Hører mange sier at de føler seg eldre enn de er.. jeg skjønner ikke hvordan det går an, vi vet jo ikke hvordan det føles å være 100 😜 Natta 😜

          1. Nei jeg veit heller ikke hvordan det er og være hundre år men noen ganger så skulle en jo tro det, har jo en fornemmelse og fikk jo vite litt av min oldefar og ikke minst oldemor som ble langt over hundre. Ble vanskeligere å få kroppen til å lystre, en ting var godt med henne hun var klar i hode i det minste.

            Ønsker deg og dine en riktig god natt.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg