Litt om dagen og det jeg har tenkt å gjøre i morgen, så godnatt allesammen.

 

 

 

Nå er det sene kvelden her men jeg fant ut at jeg skal dele noen ord med dere om hvordan dagen har vært her, det har ikke skjedd så mye her i dag. Jeg våknet til levenet til naboen så nå er jeg glad mitt hode og mine ører får noen dager ferie fra det bråket for denne naboen reiser til sin mor og far i morgen, på den måten får mine ører og hode ferie i hele julen og det skal bli godt.

 

Og nå skal jeg se ferdig hjemme alene 5 på tv3 så skal jeg ta en tur ut med Elvis så jeg kan få kommet meg i seng for nå er jeg så trøtt og sliten, jeg skal holde ut til denne filmen er ferdig så er det natta her.

 

For i morgen skal jeg ut og handle litt julemat og de tre siste julegavene så er jeg helt ferdig med alt som skal inn til jul, har ikke hatt noe jule stress i år det som ikke blir ferdig til jul må man bare være uten er min mening er ingen mening med dette stresset som folk holder på med det ender bare med at man blir syk og det er noe jeg ikke akter å bli til jul.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg