Lat dag i dag det er godt det haha.

 

 

 

 

Det har vært en slik dag som jeg har vært mye inne, ble en tur og det var en våt tur så det ble ikke tatt noen bilder i dag. På turen fant jeg noen flasker som kommer godt med, skal ikke skrive så mye mer om det.

 

Har jo vært to turer til ut i dag ja ned i vaskekjelleren det er ned trappene fra andre etasje så er det ti skritt bort til neste dør for så ned en trapp, da satte jeg på vaskemaskinen og da den var ferdig så var det ut igjen for å sette på tørketrommelen da den var ferdig da hentet jeg det tørre da var jeg ferdig.

 

Etter det så har har jeg ikke gjort annet enn å ligge på sofaen og kost meg med sport på tv, det er sykt godt å ha slike dager også.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er veldig deilig å ha slike dager som man kan bare slappe av. Har vært en veldig fuktig dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg