Langfredag er jo bare en helt vanlig fredag her i huset.

 

 

Ja jeg har min barnetro men ikke noe mer enn det, så her i huset har det vært en helt vanlig fredag.
Denne dagen startet jeg med å lese noen blogger og tok meg en kopp rykende varm kaffe og en røyk, det er nok noen nå som blir lei av at jeg skriver at jeg drikker kaffe og tar en røyk men det er min sak ikke alle andres.

 

 

Så bar det ut på morgentur og det ble en koselig tur, og så fant jeg og Elvis mange tomflasker og det ble jo en ekstra sparing det også. Jeg skal ikke forandre meg på den fronten at vi går å tar med meg de tomflaskene som jeg finner. Det er mitt bidrag til å bidra med at naturen blir ren og uten søppel overalt, og man tjener penger på det også fram til nå i påsken så har det blitt tre søppelsekker fulle av tomflasker og det blir det en del kroner av og penger får en aldri nok av.

 

Jeg har planer om og leve av tomflaske pengene og litt av det jeg får i uka, skal ikke bruke mer enn det jeg skal bevise at det går å virkeliggjøre det jeg sier jeg skal uansett om folk ikke tror på det men det er deres sak.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg