Kvelden nærmer seg slutten, snart er det natt ja snart.

 

 

 

Hva jeg har gjort i kveld, jeg har faktisk spist meg litt for mett på taco. Så mett har jeg ikke spist meg før, det er i allefall lenge siden.

 

Så har jeg lest noen flere blogger, var noen som jeg leser hver morgen som jeg leste i kveld også. Har også svart på en del kommentarer, etter det så malte jeg litt kom ett stykke men ikke ferdig på lenge enda.

 

Har jo god tid for det er jo bare jeg som skal se det, i allefall fram til jeg bestemmer meg til å legge det ut  her på bloggen. Men da på en mer anonym måte enn sist, sånn at det ikke blir bråk om det. Jeg elsker å male og blogge så da gjør jeg det som jeg pleier, og dere som ikke liker det sett dere på hendene og tell til ti for slik blir det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Good morgen….håper du har sovet godt..Så bra du kosa deg skikkelig med Taco..Det smakte nok helt utmerket og litt gøy å lage også! Klem fra meg.

      1. Jeg har sovet veldig godt og i hele natt også, det er lenge siden sist.

        Jeg koste meg veldig, og det var faktisk gøy å lage men ble så utrolig fort mett.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Likte det siste du skrev, om at hvis noen ikke liker det, kan de sette seg på henda og telle til ti. 😀👏
      Det er det mange som burde gjøre når det gjelder å kommentere synes jeg.
      Konstruktive tilbakemeldinger er helt greit, men ufine kommentarer, og enkelte meninger kan folk holde for seg selv.

      Fortsett å legge ut bildene du maler. Koselig å se det du lager. 🙂
      God søndag! 🥰

      1. Ja det mener jeg at det er noen som burde tenke seg om før de kommenterer hos andre, konstruktive tilbakemeldinger er greit det men det er noen som er direkte ufine.

        Jeg skal fortsette å legge ut det jeg maler.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg