Kvelden er kommet over meg, med den så kommer også tankene.

 

 

 

 

Ja om kvelden kommer alle tankene som det er noen som mener ikke er reelle men for meg så er de det, så da er de vel det sånn er det bare. Og i kveld er det mange mørke tanker som ikke skal overskygge de små tingene som faktisk kan gi mye glede, men i kveld så er det ingen glede å finne har mest lyst til å bare grine av det hele. Ja tenk sånn er det noen ganger føler at jeg ikke er brukanes til sagakrakk en gang, det er en følelse som ikke er god men sånn er det for meg i kveld er faktisk veldig nedtrykt men men.

 

Er jeg virkelig så ubrukelig tenker jeg men jeg veit jo at jeg ikke er det, ville bare skrive litt om det ikke utdype det så veldig for det er jo min skyld at det har blitt sånn mener jeg selv da. Er jo ikke rart at ingen vil være venn med meg som ikke duger til noen verdens ting, sånn er det blitt og kommer alltid til å være slik. Lurer på om jeg skal søke opp hjelp i nærheten her og ikke må reise så langt som til Drammen, jeg hater å ta buss og tog for da føler jeg at folk ser ned på meg enda jeg veit at det ikke er slik for de på tog og buss er jo opptatt med seg og sitt men jeg har mine tanker om hvordan jeg blir sett på.

 

Nok om meg nå er jeg så trøtt eneste jeg ønsker meg en riktig god natts søvn for det trenger jeg nå, så det er bare å håpe på det beste er min mening. Jeg skal vente en time til før jeg prøver å legge meg for ellers så er det bortkasta å prøve.

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Sender deg en stor klem Aud-Marit❤️ Tankene er ikke alltid lett å styre. Men jeg syns du er et fantastisk venn for din venninne .. du stiller alltid opp med det samme hun trenger deg eller noe fra butikken – selv om du egentlig best liker å handle kl.7 om morgenen for å omgå kø.. for din venninne gjør du alt du kan. Du har et stort hjerte Aud-Marit❤️ Kanskje kan du ringer henne opp i morgen og dere kan treffes, og du kan snakke deg litt ut med alle dine triste tanker? Håper du skal få en god klem og fra henne- fordi det har du fortjent.
      Tror det blir uansett vanskelige å finne nye venner jo eldre enn skal bli.. men der er helt sikkert og andre personer i Kongsberg som føler seg ensom og kunne tenke seg en god venninne/ turvenn. Finns det en Facebook gruppe i Kongsberg hvor du kunne spør om noen har lyst å gå litt tur med deg i sammen når du selv har lyst til dette? Håper du fikk sove godt i natt, og at alle mørke tankene forsvinner snart❤️ Klem fra meg

      1. Må jo bare gjøre så godt jeg kan, jeg ønsker at alle skal ha det bedre enn jeg har det selv.

        Jeg veit ikke om det er noen facebook gruppe eller side.

        Jeg fikk sove veldig godt i noen få timer.

        Jeg håper inderlig at de mørke tankene forsvinner snart.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. God morgen Aud Marit.!
      Håper du har sovet godt.
      Noen ganger blir man overveldet av mørke tanker, det tror jeg mange av oss har følt på. De som sier slike tanker ikke er reelle kan ikke ha møtt livet slik det er med gode og mindre gode dager. Synd for dem, for de står mindre rustet til å møte utfordringer. De fleste av oss vil før eller siden møte på utfordringer i livet på en eller annen måte.
      Noen ganger er det best å bare la tårene renne. Det er faktisk godt å få grine ut en gang i blant.
      Du er ikke ubrukelig.
      Og jeg er sikker på at du er en god venn.

      1. Jeg har sovet godt i noen timer. Du sier noe der at de ikke er så godt rustet til å møte utfordringer.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ikke kjekt med de vonde tankene. Du er ikke ubrukelig i det hele tatt. Tror ikke at folk legger merke til oss om vi enten sitter i buss eller tog. Alle sitter jo mer eller mindre i egne tanker. Samfunnet i dag er blitt for kald og vi bryr oss ikke lenger. Hva med om du kan bli en besøksvenn for noen som ikke kommer seg ut, men trenger en å prate med? Eller en turgruppe? Er jo mange byer hvor de har en turgruppe for folk i alle aldre. Har det vært her i bygda så hadde jeg blitt med, men det har vi ikke. Byen blir for langt unna for meg.

      Kan si at de brillene var svindyre. Nesten titusen kroner. Som jeg sa til mannen når jeg kom hjem at det blir ikke solbriller neste gang. Likte ikke den optikeren heller, vet ikke om han var så nøye med synstesten. Det vil no vise seg. Skal klikke på reklamen i innlegget du la ut i går. Ønsker deg en fin helg og nyt varmen som er meldt på din kant. Klem til deg fra meg.

      1. Nei det er ikke mye greit å ha mørke og vonde tanker. Det er vel bare mine tanker og følelser som gjør det vanskelig å ta buss og tog, veit at folk ikke legger merke til at akkurat jeg sitter på den bussen eller det toget ja samfunnet har blitt veldig kaldt. Jeg tror det er en turgruppe her i byen, jeg har ikke førerkort eller bil selv så det er ikke så enkelt å komme meg dit hen som de skal på tur. Skal tenke på det med besøksvenn, tror ikke de trenger flere nå men skal undersøke litt.

        Det var svindyre briller, en optiker skal jo være nøye under synstesten og skape et samspill mellom kunde og seg selv mener jeg da.

        Takker for klikkene.

        Håper det bare blir fint vær jeg behøver ikke å bli varmt, for da blir det fest og bråk her.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Disse menneskene på bussen (og andre steder) kjenner deg ikke. Det betyr at du kan fremstå akkurat slik du ønsker at de skal se deg. De vet ikke om du er på vei til/fra jobb, møter eller viktige avtaler. Jeg tenker at du kan late som. Løft hodet, se på folk og smil. Lat som om du er advokat og skal i et viktig møte, hvordan ville du forholdt deg til bussturen da? Ta med deg veske, putt noen brev og papirer i den som du kan ta frem og bla litt i. Sjekk mobilen, se ut av vinduet, pust dypt og prøv å nyte avbrekket. Jeg synes du skal velge å få hjelp i feks. Drammen og bruke reisen til/fra på å øve deg på å late som😊 Høres kanskje rart ut, men hodet ditt vet ikke hvilke tanker som er ekte, og ved å fantasere om positive ting vil det føles bra. På samme måte som det føles vondt og ubehagelig å tenke på vonde ting😊 og du, livet ditt er like mye verdt som alle andres. Du og jeg har lik verdi, og det er jeg stolt av😊

      1. Der kom du med noen gode forslag skal prøves ut, da fortsetter jeg hos psykologen som jeg har gått hos en stund. For han liker jeg veldig godt for han er så flink.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Så bra! En psykolog man liker skal man holde fast ved. De er gull verdt. Og husk at man ikke nødvendigvis går til psykolog for å bli kvitt vonde tanker og følelser. De vil alltid komme og gå. Man går dit for å lære seg å håndtere dem på en bedre måte.😊 Ønsker deg en god helg!

          1. Jeg skal holde på han for slike flinke og gode psykologer vokser ikke på trær akkurat. Nei man blir ikke kvitt de vonde og mørke tankene og følelsene men jeg kan lære å takle dem litt bedre, og jeg kan finne ut hva som utløser ett slikt tanke bilde.

            Jeg håper på en fin og sånn passe stille helg, jeg gruer meg faktisk litt for jeg veit jo ikke om det blir fest eller ikke her i huset.

            Ønsker deg en kjempefin helg.

            Klem fra meg til deg.

    5. Håper du føler deg bedre, ikke kjekt med slike negative tanker, ønsker deg en fin kveld og klem fra meg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg