Kvelden er her og tiden er inne for å finne senga.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Nå som kvelden er her så tenkte jeg at jeg skulle skrive litt, men har så mange rare tanker at det bare ble rot. Så da skriver jeg litt om kvelden jaja det er ikke så mye å skrive om annet enn, ja jeg har sett på tv og der gikk det fotball kamp mellom Rosenborg og Ålesund Rosenborg vant hurra.

 

Nå sitter jeg og ser på lovlig blond 2 så på første i går kveld, jeg syntes de filmene er så fine og har sett på de flere ganger og kunne ha sett dem hundre ganger til.

 

Men nå er tiden inne for å finne senga her så god natt alle lesere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

GASP//Under Armour//ICANIWILL//Under Armour//ICANIWILL

2 kommentarer
    1. Så du er Rosenborg-fan altså… hihi, her er det Sandefjord – men det er ikke gøy om dagen….! Fin tights på den reklamen din, forresten! God natt – og god klem <3

      1. Jeg er Rosenborg fan og det har jeg vært i mange år, nei det kan ikke være mye moro å være Sandefjord fan om dagen ser ut til at det kan bli bunn strid for dem. Jeg håper jo at de forblir i eliteserien, ser jo litt vanskelig ut blir i alle fall kvalifiserings spill for dem.

        Ja den tightsen syntes jeg var veldig fin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg