Kosa meg virkelig i dag på kafe.

 

 

 

Jeg spiste faktisk middagen min på bymisjonens kafe i dag, de har utrolig gode bakt potet med ost skinke, bacon og mais og smør ( standaren er hvitløks smør og rømme) det sløyfet jeg for det er noe jeg ikke spiser. Og til dette så tok jeg en pepsi max tok en kaffe etterpå, det koster ikke så mye 65 kroner for den bakte poteten og brusen kostet 20kroner kaffen det samme. Er jo ikke ofte jeg er på kafe og det går på ett annet budsjett, der har jeg 300 kroner der også det samme har jeg på matbudsjettet.

 

Men så var det dette å huske å ta bilder når jeg er på slike ting, det glemte jeg som vanlig så det er jo veldig synd men jeg satte den jeg hadde med meg i fokus. Da ble bilder nedprioritert slik måtte det bare være. Skal prøve å bli bedre men jeg var veldig sulten og hadde med meg noen, så det får bli neste gang jeg skal dit ta bilder med andre ord.

 

Nå skal jeg sitte å se på sommerhytta, spennende å se hvem som får ukens gull hammer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Så flott at du kosa deg ordentlig i dag!! Det er viktigere enn bilde. Jeg er glad på dine vegne, håper du får mange koselige dager framover!

      1. Jeg også mente at det var viktigere å kose seg enn å huske å ta bilder, jeg koste meg virkelig og jeg også håper på bare fine dager utover men det er vel litt for mye å forlange.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hørtes ut som du hadde en trivelig dag og spiste god middag. Det er deg vel unt. Man må finne de små øyeblikkene og nyte innimellom.

      Så Sommerhytta i går, og alle parene er flinke. Var sikker på at en av de andre parene ville få hammeren. Men Kurt og Veronika er virkelig flinke og er nøye i jobben. Tredje hammer på rappen, den så jeg ikke komme. De fortjente den også.

      Ønsker deg en fin helg. Klem til deg fra meg.

      1. Det var veldig koselig og middagen var kjempegod. Ja jeg koste meg virkelig og det er noe jeg skal gjøre igjen bare være der og spise bakt potet og drikke vann eller brus.

        Jeg hørte på kommentarene til snekker Lars at det ble Kurt og Veronica som kom til å få gull hammeren igjen, hadde håpet at det ble en av de andre parene som fikk den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og fin helg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Supert at du hadde en fin dag i går.
      Veldig hyggelig og kunne gjøre slike ting og se andre mennesker. Og det behøver ikke og koste så mye.
      Ønsker deg en fin dag.

      1. Det var en kjempefin dag det der, å det var godt å se andre mennesker enn meg selv når jeg står i speilet.

        Nei det er ikke så veldig dyrt på den kafeen, å så er det en kjempekoselig kafe også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg